Personální služby pro zaměstnavatele

Pro firmy

Recruitment - nábor zaměstnanců na hlavní pracovní poměr

Hledáte kvalitní zaměstnance?
Nabízíme Vám naše profesionální služby při výběru nových zaměstnanců.

  • pracujeme s rozsáhlou databází uchazečů, sociálními sítěmi
  • provedeme výběr vhodných kandidátů
  • doporučíme Vám kandidáty odpovídající Vašim požadavkům

Temporary Help - dočasné přidělení agenturních zaměstnanců

U agenturního zaměstnávání se jedná o speciální smluvní vztah uzavřený mezi zaměstnancem, agenturou práce a uživatelem, kdy dočasně přidělený zaměstnanec na základě pracovního poměru uzavřeného s agenturou práce vykonává práci v areálu a dle pokynů uživatele - viz. znázornění níže:


Agentura práce při dočasném přidělení nesmí jako smluvní vztah se zaměstnancem mít uzavřenu dohodu o provedení práce - DPP

Toto krátkodobé  a dlouhodobé agenturní zaměstnání vyžívají klienti např. v době dovolených, inventur a jiných mimořádných akcí, výkyvů ve výrobě či při potřebě rozšířit pracovní tým.

  • na základě Vašich požadavků zajistíme vhodné zaměstnance
  • poskytujeme komplexní služby - nábor zaměstnanců, zpracování personální, administrativní a mzdové agendy 

Proč právě temporary?

  • kvalitu zaměstnance si můžete prověřit přímo v pracovním procesu
  • agenturní zaměstnávání snižuje fluktuaci u firmy, která kopíruje křivku výroby v nejistých dobách( např.snížení nákladů na nábor pracovníků, snížení nákladů na odstupné, časová úspora,  administrativní úspora,flexibilita apodob.)
  • uživatel může přijmout do kmenového stavu po dohodě s agenturou ty jen nejlepší pracovníky (kvalitní zaměstnanci = kvalitní výroba)

Payrolling - externí komplexní zpracování mzdové agendy

Služba zahrnuje:

  • výpočet a vyplacení mezd všech zaměstnanců včetně proplácení nemocenských dávek dle kompletně připravených dokladů
  • vytvoření převodních příkazů pro peněžní ústavy včetně státních plateb
  • výtisk výplatních pásek zaměstnanců
  • vypracování a odeslání přehledu o výši pojistného a vyplacených dávkách
  • příprava statistických hlášení
  • přihlášení a odhlášení zaměstnanců na zdravotních pojišťovnách
  • vypracování, vedení a odeslání evidenčních listů důchodového pojištění
  • vyhotovení zápočtového listu při rozvázání pracovního poměru
  • archivace všech výše uvedených dokumentů
  • jednání a spolupráce s kontrolními orgány a orgány státní správy
  • na vyžádání návrh systému hodnocení a odměňování zaměstnanců

HR služby

  • školení, vzdělávání, tréninku zaměstnanců především v oblasti soft skills
  • outplacement
  • try and hire
  • interim management

máte zájem o naše služby

napište nám

Kontakt - firemní

Please let us know your name.
Please let us know your email address.
Please write a subject for your message.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Please let us know your message.
Neplatný vstup
Pro odeslání je nutné souhlasit se zpracováním osobních údajů pro potřeby realitní kanceláře.

Kontakt

Praha, Vodičkova 791/41, 110 00
Zlín, Vavrečkova 5262, 760 01

Volejte

Napište nám

Sídlo Praha

Callis Inter s. r. o.
Vodičkova 791/41
110 00 Praha 1
+420 224 152 109
callis.interpha@zln.cz

Pobočka Zlín

Callis Inter s. r. o.
Vavrečkova 5262 (areál Svit, budova 23)
760 01 Zlín
+420 731 504 664
callis.inter@zln.cz

Novinky emailem

Chcete dostávat nejnovější přidané nabídky emailem? Stačí vyplnit Vaší emailovou adresu.

Chybí nebo špatný email.
Neplatný vstup
Pro odeslání je nutné souhlasit se zpracováním osobních údajů pro potřeby realitní kanceláře.
Copyright © 1993 - 2017 Personální agentura Callis-inter. Všechna práva vyhrazena.