Společnost Callis Inter s.r.o.
Vznikla v roce 1993 a působí především na trhu práce v oblasti personálních a poradenských služeb. Našim cílem je poskytovat vysoce kvalitní služby všem našim klientům.
Hlavním předmětem naší činnosti je jednak výběr pracovníků do trvalých pracovních poměrů a také propůjčování našich vlasních zaměstnanců uživatelům dle jejich potřeb a požadavků.
Při výběru pracovníků do trvalých pracovních poměrů se zaměřujeme na základě přesné specifikace klientů na vyhlednávání především vrcholových manažerských pozic, středních manažerských pozic, tak i na výběr kvalifikovaných specialistů.
Službu propůjčování našich vlastních zaměstnanců využívají klienti například při výkyvech výroby, při potřebě rozšířit pracovní tým, na zajištění nadstandardně objemných zakázek, v době dovolených, inventur a jiných mimořádných akcích.
Jsme schopni pružně zareagovat na potřeby firem v oblasti agenturního zaměstnávání.
Naše společnost také poskytuje školení, především v oblasti soft skills, dále nabízíme externí zpracování mzdové a personální agendy,
obchodní činnost a činnost daňových a účetních poradců.
Nejdůležitější data
Naše historie
1993
vznik společnosti
1993
2003
rozšíření a zaměření společnosti na oblast personalistiky
2005
pobočka Praha
2005
2009
Ocenění českých podnikatelek – OCP 2009 – vítězství v kategorii velká společnost v rámci ČR
2014
certifikát _ Hodnocení vysoké důvěryhodnosti AA udělené společností Bisnode
2014
2015
Certificate of Award Who is Who
2016
Ocenění českých podnikatelek - OCP 2016 - vítězství v kategorii výjimečný růst firmy v rámci ČR pod patronací společnosti Microsoft
2016
2016
čestné členství v Asociaci malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR)
2018
Založení nové pobočky
2018